سیاست مرجوعی و عودت
مهلت بررسی و تطبیق کالاهای موجود در برگ خرید با اقلام دریافتی ۴۸ ساعت میباشد. در صورت وجود هرگونه مغایرت، میتوان در مهلت تعیینشده با دفتر مرکزی شیراز تماس حاصل نمود تا در اسرع وقت رسیدگیهای لازم به عمل آید. بدیهی است بعد از زمان تعیینشده، این فروشگاه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت. توجه داشته باشید قطعاتی از قبیل میکروکنترلرها و قطعات نیمههادی و …، قابل تعویض نمیباشند.
دستگاههای وارداتی، ماژولها و تمام تجهیزاتی که گارانتی آنها در صفحه کالا در فروشگاه اعلام نشده و دارای گارانتی نیستند،تا ۴۸ ساعت بعد از تحویل مهلت تست داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل، پس از انجام هماهنگیهای لازم، کالا به همراه نامهای شامل اطلاعات تماس و توضیح نقص، جهت تست و بررسی به دفتر فروشگاه ارسال میشود. در صورت وجود مشکل، بهشرط آنکه دستگاه یا کالا صدمه دیگری ندیده و یا تغییر فیزیکی در آن انجامنشده باشد، قابل تعویض خواهد بود. پس از انقضای این مهلت، در صورت امکان تعمیر، هزینه تعمیر از مشتری دریافت شده و در غیر این صورت مسئولیتی در قبال دستگاه یا ماژول بر عهده فروشگاه نخواهد بود. در صورتی که کالای خریداری شده در تعداد زیاد برای امور تولید می باشد، توصیه می شود قبل از استفاده و مونتاژ انبوه، در مدت زمان مقرر شده نسبت به انجام تست های مورد نظر اقدام گردد تا از مشکلات بعدی احتمالی جلوگیری شود.
هزینه ارسال کالا به دفتر فروشگاه بر عهده فرستنده بوده و بستهها میبایست از طریق پست ارسال گردند. در صورت تائید مشکل، کالای تعویض یا تعمیر شده با هزینه فروشگاه ارسال میگردد. در مواردی که کالا دارای مشکل نبوده و کاربر قادر به استفاده درست از دستگاه نیست، هزینه ارسال مجدد از کاربر دریافت و سپس کالا برگشت داده میشود.
شایانذکر است فروشگاه مسئولیتی در قبال راهاندازی و یا آموزش استفاده از ماژولها، تجهیزات و یا دستگاههای وارداتی و مواردی ازایندست نداشته و ازآنرو که در صفحه مربوط به کالا تمامی اطلاعات و محتویات محصول به مشتری ارائهشده است، مسئولیت بعدی در قبال ارائه اطلاعات بیشتر و یا نحوه راهاندازی بر عهده فروشگاه نمیباشد.
تعویض یا مرجوع نمودن دستگاه بعد از خرید میسر نبوده و فقط درصورتیکه دستگاه دارای مشکل بوده و به تایید واحد فنی رسیده باشد و طبق بندهای ذکرشده مشمول گارانتی گردد، امکان تعویض وجود خواهد داشت.
قابل تذکر است فروشگاه مسئولیتی در قبال نظرات درج شده کاربران در قسمت نظرات کالاها نداشته و تجربه های کاربری یا راهنمایی های نوشته شده توسط کاربران نظر شخصی بوده و الزاما مورد تایید فروشگاه نمی باشد.
لغو سفارشها و شرایط برگشت وجه:
درصورتیکه پرداخت سفارش انجام شود، حد اکثر تا ۱۲ ساعت پس از ثبت آن و در صورتی که سفارش پردازش نشده باشد (به وضعیت «در دست اقدام» درنیامده باشد)، میتوان درخواست لغو سفارش را داد (فقط بهصورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت. در غیر این صورت مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.
برگشت خوردن سفارش:
درصورتیکه بسته پس از ارسال به مبدأ برگشت بخورد، علت برگشت بسته بررسی میشود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد هزینه ارسال خواهد بود. امکان تغییر روش ارسال در این حالت وجود خواهد داشت.